Louicans

Seg start...

Kategori:

Hej vacker!!

Usch.. Vaknade imorse och kände mig sådär seg... Vi kom iväg till skolan i sista sekunden. Jag tyckte det kändes så ruggigt ute imorse så jag tog fram lite varmare jackor till trollen <3
Jag köpte ny tjock kappa till Alice i Danmark som hon har idag :) fröknarna gillade den och frågade om hon verkligen fick ha den UTE..!! Klart sa jag.. Det är ju en jacka..;)!!!

Jag har plockat undan lite här hemma och nu sitter framför en varm underbar brasa och myser..!! Några bloppis kunder är påväg hit för att titta på kläder ... Super kul!!!

Ikväll är det jobb... Det blir kvällsmys i soffan för att titta på ensam mamma :)

Jag har verkligen beslutsångest när det gäller vinter jacka.. Ska jag beställa en Michael kors jacka eller en ny goose jacka, eller något helt annat??!!! Jag har fortfarande hoppet om att hitta en fin jacka i Polen...
( kanske blir billigare.. ;) )
Frågan är om jag kan vänta att beställa någon tills jag varit där..!!
PROBLEM....

Hoppas att du får en riktigt härlig måndag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: