Louicans

Nya Boots!!!

Kategori:

Godnatt min vän... Eller hur ska kag börja..!!!!

Nu har jag krupit ner i min säng och tänkte slockna strax..!!

Idag har jag varit "ledig"..!! Jag träffade en klient imorse och lämnade få Alice hemma hos min mormor... Du är så vacker gamle mormor sa Alice idag.. <3

Jag han med en snabb runda inom Bella också.. Behövde klippa topparna lite kände jag ;)!!

Sen åkte vi och hämta vince på skolan, och han inte mer än hem från min mamma kom på besök!! Usch.. Mamsen var så förkyld och kände sig inte alls bra.. Krya på dig älskade du!!

Vi lagade en god middag och trollen hjälpte till... Jag ska erkänna... Jag älskar verkligen INTE när jag får hjälp i köket... Visst är det snällt, gulligt och omtänksamt... Men jag uppskattar inte det allt för ofta... Jag tycker om att fixa i köket själv men uppskattar väldigt mycket när busarna dukar och fixar ;)

Jag har stillat shopping suget något..!! Igår var jag en snabb runda på stan... Handlade nya kläder till Alice, två blusar till mig och en kjol...!!!
Idag for jag till Sjöbo och handlade ett par nya Boots av märket Ariat...UNDERBARA!! Dom kostar en slant men är värda vart enda öre...!!!

Kvällen avslutade jag hemma hos Jenny..!! Vi åt lite gott och mös!! Som ni vet älskar jag att träffa mina underbara vänner och just på kvällarna är det som mysigast!!

Imorgon väntar utbildning IGEN.. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om morgondagen... Men det ska ändå bli kul att träffa alla igen!! Den är ju snart slut... Varar ju enbart till APRIL...!!!

Sov gott vännen!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: