Louicans

nu håller jag HELG!!!

Kategori: Allmänt

Godkväll fina!
 
Nu håller jag minsann helg!
 
Jag har landat i soffan och ska sitta här ett tag i lugn och ro ;)!
 
Jag kastade precis  in en maskin "handtvätt" i tvättmaskinen... Har en del kläder som är handtvätt, och det funkar SUPER bra att köra i maskinen på handtvätt ;)
 
Jag har fått jätte många frågor var jag köpt mina svarta stövlar...! Dom kommer ifrån Gant och är SUPER sköna.. Verkligen att rekommendera :)
 
 
Imorgon kommer min kusin och hennes lilla kille till oss! Dom ska stanna över natten så det blir god mat och massa mys hela kvällen <3
Trollen ska på halloween fest imorgon kväll och kläderna är fixade...!! Alice ville såklart först vara prinsessa, men jag förklarade att man skulle klä ut sig till något läskigt och då valde hon att ha sin " spindel" klänning...!!
 
Nu ska jag mysa ner mig med en gosig filt och njuta i min ensamhet!!
 
Sov gott...!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: