Louicans

Myspys!

Kategori:

Godkväll finaste du!!

Kvällen är här och denna dagen går också mot sitt slut... Det känns som att veckorna RUSAR iväg...!
Jag erkänner.. Jag längtar tills jag kan ta fram lite julfint i hemmet.. Lite mer av silver, vitt, glitter och diamanter, ja.. Det är ju MIN jul :)

Dagens middag var super god ;) en riktig "söndags" middag på en riktig måndag!!!

Har jag berättat om lilla Alice..! Hon var hos doktorn i fredags vilket resulterade i operation X 3... Öron näs och hals...BOKSTAVLIGEN..! Hon har ALDRIG haft problem med sina öron, men nu hade hon undertryck i båda öronen så ev. måste hon sätta i rör om det inte räcker med att ta hål på trumhinnan... mandlarna måste tas bort och polyperna likaså..! Det blir nu innan jul så vi får säkert en riktigt härlig tid framför oss...<3 lilla hjärtat <3

Ikväll är det ensam mamma på tv :) spännande att se deras val... Visst har man sina favoriter!!!

Jag har inte hittat någon farsdag present... Vet du vad du ska ge bort?? Jag har en och en annan ide, men inget riktigt säkert...!!

Nu är Johan i godisskålen och snokar... Konstigt nog är jag INTE sugen....!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: