Louicans

Meeeen..

Kategori:

Godmorgon min vän!!

Söndag morgon och den tillbringas på jobb!!!

Tyvärr har blogg.se strulat lite, men nu funkar den PRIMA igen!!

I fredags var jag på slagthuset på en SUPER bra föreläsning.. Kanon bra föreläsare och ännu bättre frukost buffé och lunch.. ALLT på vita linne dukar ;)!!

Petter var där och föreläste och berättade om sitt liv och uppväxt!! Han är en super härlig person som verkligen bjuder på sig själv :)

Kvällen tillbringades hemma med familjen! Johan lagade en god middag och hade handlat hem MASSA gott!!! Vi passade lilla Hollie och hade en underbar fredag med massa MYS <3

Lördagen gick fort.. Morgon och förmiddag blev det massa bus och lek!! Sen åkte jag till jobb och tillbringade hela kvällen där.. Rena semestern.. Hahaha!! Vi lagade god middag på jobb och bjöd på kladdkaka och grädde till kvällskaffet ;)!!

Idag är det jobb nu först och sen blir det stallet med Alice!!

Ikväll kommer Bella och Philip på middag!! Bella ska fixa lite med mitt hår och Philip får roa trollen..;) tur att iPad finns.. !!
Jag vet inte vad jag ska bjuda på för middag... Vince vill så gärna att jag gör pastagratäng... Är ju inte såå glad för det, men vi får väl se vad det blir!!! Jag är sugen på lax så det blir kanske något med lax..!!

Önskar dig en härlig söndag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: