Louicans

Meeeen...

Kategori:

Hej vacker!!

Såg nu att all text försvann på förra inlägget... MÄRKLIGT..!

Men men... !!

Vince har blivit riktigt bortskämd idag :) han åkte till farfar och Anna för att visa sin lilla glugg..! Där fick han pengar och fiskesaker..!!
Lasse kom förbi nu ikväll och gav honom massa guldtior... LYCKA!!

Vi har haft en mysig dag! Jag och Alice lagade middag medan vince och Johan var på simskolan!
Sen har det lekts och busats till sängen kallade på trollen!

Kvällen har vi tillbringat vid tv:n och ensam mamma... Ja.. Ni vet ju vad jag tycker om mamman Cecilia.... Förlåt, men jag fixar inte henne alls... Usch vad jag känner mig elak nu.. Hoppas att hon vaknar upp ur sin lilla bubbla till nästa veckas program, för i någon verklighet lever hon ju inte... Sorry...!

Min förkylning har verkligen satt sig till rätta.. Jag har förberett mig med det stora förkylning kittet... Alvedon, halstabletter, nässpray ( som jag avskyr) och lite annat smått och gott...;)! hoppas att denna oönskade bakterie försvinner snabbt... Vem har tid att bli sjuk NU.. Nytt jobb, kommande Polen resa och snart födelsedag... ;)!!

Jag har förresten bokat in en tripp till Ullared ganska snart..!! Denna gången För att handla julklappar... Missade ju det helt sist...!!
Man kan ju aldrig få för mycket utav Ullared och jag ser sååå mycket fram emot en liten utflykt dit ;)!!

Imorgon ska jag jobba kväll så jag kan vila mig och kurera mig under dagen!!

Strax kallar min säng, men innan det ska jag förbereda lite till morgondagen...

Sov gott fina du!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: