Louicans

Massa guldpengar :)

Kategori:

Godmorgon fina du!!

Måndag morgon och förkylningen är här för att STANNA.. Den har checkat in och är på plats...;)!!

Vince var så lycklig imorse när han tittade i sin lilla mugg... Massa guldpengar!!!

Jag tillbringar dagen på jobb och i eftermiddag blir det stall och mys :) vi får se hur jag känner mig.. Kanske blir det en vilodag för lilla Brago!!!

Jag är så glad över min underbara jacka.. Super fin är den och riktigt skön att ha på sig...det är kärlek de...;) !!

Önskar dig en härlig måndag!!

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Hej fina!

    Super snygg jacka!!! Vissa kläder blir man förälskad i, så är det bara ;)
    Kärlek är en känsla som kommer och går... Och den kommer väldigt ofta då det gäller kläder, skor & väskor ;)
    Två tappade tänder på en och samma dag! Vince måste vara glad :)
    Krya-på-er-kramar ❤
    Cessan

    Svar: Hej fina!!
    Tack så mycket.. Jag älskar verkligen min nya jacka ;)! Tänk att Johan lyckades ..;)!
    Hahaha, eller hur är det så, att man blir lycklig av alla dess nya kläder och skor!! Jag har hittat lite kläder till din lilla prinsessa ;) Kan ju visa dom en dag snart!!
    Hoppas att allt är super bra med er!!

    Stor kram <3
    Louican

    2012-10-22 | 16:35:50
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: