Louicans

Lunch...

Kategori:

Så, lunchen är i magen och solen skiner för fullt!!

Det är faktiskt riktigt skönt väder ute!!jag slutar om en stund och då ska jag hämta hem trollen!! Det är inte jätte vanligt att jag hämtar barnen eftersom Johan brukar vara hemma tidigare än mig!!

Imorgon förmiddag tänkte jag köra in till emporia!! Undra om alla galna shopping människor har varit där redan så att det kan bli en lugn och harmonisk upplevelse för mig..;) haha!!!

Oj så trött jag blev nu... Ögonen blir tyngre och tyngre känner jag..!!!

Idag ska jag laga något " nytt".. Iallafall för min familj..!! Hemmagjord spenatstuvning och baconlindade korvar..haha, undra om det blir en hitt...;) fick för mig att det kunde vara gott så vi får väl se!!!

Så här trött ser jag ut idag.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: