Louicans

Lediga fredag!!

Kategori: Allmänt

Hej fina!!
 
Fredag i dag och jag är ledig!!! Jag och Alice har varit och handlat till kvällens mys! Det blir en enkel tre rättrs och massa gott efter det :)
Trollen ska på fest ikväll så vi handlade lite kul till den också...!! Hoppas att loppans klänning passar.. var ju något år sedan jag handlade den...!!
 
Usch.. Vince har haft så ont i sina käkar inatt..pluttis...  Tydligen hade det börjat redan igår efter skolan och sitter i fortfarande... Undra om det är 6 års tänderna, eller något annat.. Han berättar helst inte om det är någon som varit dum mot honon till oss, men har tydligen berättat lite för Alice.. SUPER bra eftersom Alice INTE kan hålla en hemlis... ;)
 
Jag ska strax börja plocka lite här hemma.. :) Känslan av nystädat hem är oslabgart..!!
 
Jag har fortfarande ett problem.. VINTER JACKA...!! Jag lyckas verkligen inte hitta någon.. Jag vet inte riktig vad jag vill ha.. Eller jo, det vet jag.. men dom är så otroligt DYRA...
 
Michael kors jacka.....
 
 
Moncler jacka....
 
 
Odd molly jacka....
 
Barbour jacka...
 
Någon av dessa lutar det åt men VILKEN...!!! Den som känns mest praktisk är nog Odd Molly... Men jag vet inte... ÄLSKAR Moncler jackan, men den är ju också dyrast...!!
 
Jag får fundera ett tag till innan jag klickar hem någon av dom...!!
 
Nu ska jag börja med mitt fix...!!
 
Passa på att njuta av den soliga fredagen som vi bjuds på idag!!
 
<3
 
 

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Fina jackor allihopa! Min favorit -Odd Molly ❤

    Stackars Vince... :( Hoppas att han mår bättre snart!

    Njuuut av din lediga dag! Ha en härlig helg ❤

    Kramar ❤

    2012-10-19 | 16:57:35
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: