Louicans

Kompis mys!

Kategori:

Hej vacker!!

Här sitter jag vid brasan och fullkomligt njuter!!

Jag hade en alldeles lagom dag på jobb..! Några ärenden i stan och lite fix..PERFEKT!!

Efter jobb hämtade jag trollen :) vince tog med sig en kompis hem så nu är det full aktivitet här hemma ;)
Jag gjorde pannkakor till dom vilket alla små busar älskar!!!

Jag kan ju inte skryta med att jag mår bättre... Men jag jobbar på det ;)!

Jag måste ordna med packningen sen... Men vad ska man ta med sig.. Bekväma shopping kläder, party kläder och myskläder.. Det är istort sätt vad jag behöver..!! Tjohoo som jag LÄNGTAR!!

Johan har Minsann fått något märkligt SYNDROM... Ulrica hydman vallien syndrom... Han kom hem med två nya huvud idag...var sätter jag nu dom då... ;) Hoppas att han inte börjar bli lika shopping tokig som jag... Hur kommer då detta sluta.. Haha!!!

Nu ska det strax lagas middag, och ikväll blir det mys med vänner, lite gott och bonde söker fru!!!

Önskar dig en härlig onsdag <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: