Louicans

Hopptävlingen!!!!

Kategori:

Hej min vän!!

Ja.. Jag har haft fullt upp denna helgen och varit super dålig med att uppdatera er...

Fredagen var TREVLIG!! Vi var ett stort tjejgäng hemma hos Sussie som fixat så fint till oss..!! Massa gott snacks och ostbricka...MUMSIGT!!
Kvällen blev lyckad och alla var på sitt bästa partyhumör..!! Jag tog det lugnt, men fick dansat en hel del när vi kom till kräm :)
Tack kära ni för ett SUPER trevligt avslut på veckan!!

Lördagen var seg.. Jag kom inte i säng från kl. 04.15 på natten.. Jag var sååå hungrig när jag kom hem från kräm så jag värmde kinamat och klämde i mig det innan jag hoppade i säng...
Johan var och jagade på lördagsmorgonen så när trollen vaknade vid 08.00 så fick jag ju också "vakna" ... Jag låg kvar lääänge i sängen och sov lite lätt tills frukosten skulle ätas!!!
Sen åkte vi på simskola..!!

Alice simmade ca 10 meter själv... Super duktig har hon blivit :)
Vince simmade ett par hundra meter och kämpade som vanligt på super bra!!

Stallet nästa och fixade inför hopptävlingen...

På kvällen var vi bortbjudna till Tina och Daniel där vi ät en super god tre rätters :)!! UNDERBART att bli bortbjuden på så god middag..!!!
Kvällen avslutade vi i soffan och tittade på film och mumsade på massa snacks och godis!!! Tack bästa ni för allt <3

Idag vaknade vi tidigt.. HOPPTÄVLING på schemat!!!
Alice var så lycklig när hon vaknade och kom snabbt i sina vita ridbyxor :)
Det fixades i stallet och sedan lastade hon Brago själv..! DUKTIGA loppan!!
Tävlingen gick jätte bra! Första klassen blev felfri och andra klassen gick jätte bra ända till Brago snubblade till och Alice tappade balansen och "trillade"... Eller kasade av..!! Men upp igen och fortsatte ritten som slutade även den felfritt förutom ett litet "avtramp"....
Första rosetten plockades i dag och det var en super STOLT prinsessa på prisutdelningen som dessutom fick leda ärevarvet!!
Vi lastade Brago och körde tillbaka till stallet!!
STORT tack till alla er som tog er tid för att komma och tittade på vår lilla ryttare!! snacka om att hon varit mallig här hemma idag och gissa så otroligt STOLT mamma jag är!!! <3


Lunchen åt vi på MC donalds tillsammans med pappa och storebror :)
City gross nästa för att handla till tårtan som man MÅSTE bjuda på när man trillar av...!!

Farfar och Anna kom och fikade med oss nu ikväll!! MUMS så god Alice egna godis tårta blev ;)!!

Nu ligger våra underbara små troll i sina sängar och vi avslutar kvällen i soffan lagom pigga..!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: