Louicans

godmorgon!

Kategori: Allmänt

Hej fina du!
 
Onsdagen är kommen och det hänger lite regn i luften....!
 
Vince är i skolan och jag och Alice har tjejmys här hemme..( Dagis är ju stängt...)
 
Jag tänkte ta en PW nu på morgonen, men just när jag bytat om och var redo till att gå fick jag magknip IGEN.. Inte värt att chansa.. Får bli en mysmorgon i soffan istället ;)!!
 
Jag har lite att fixa med här hemma innan jobb.. Lite tvätt som ska hängas upp, sängar som ska bäddas, en diskmaskin som ska tömmas.. ja, du vet ju själv "dina" sysslor i hemmet.. ;) !!
 
Jag är fortfarande på jakt efter en ny jacka!! Jag har hittat en Michael kors jacka som jag gillar.. vi får se, kanske blir det en sådan..;)
Tänkte att jag skulle vänta att beställa en tills jag varit i Polen. Vem vet, där finns kanske en jacka som faller mig i smaken :)!!
 
Nu tittar minsann solen fram.. HÄRLIGT... Man blir ju genast såååå mycket piggare :)
 
Tänkte bjuda dig på lite bilder från dessa dagarna.. Bloggen klyddar ju som du vet på iphonen så där är en del bilder som inte kommit upp...!!
 
Loppan idag när vi skulle lämna Vince
 
Prinsen påväg till skolan!
 
Påväg hem till Amira..  Alice har nyplatttat hår...!
 

<3
 
Alice och fina Leila!!

 
 
Vince och Kalle!!
 
Nu bäddar jag och Alice ner oss en stund...
 
Kram till dig vännen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: