Louicans

fy för falska personer...

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!
 
Jag sitter hemma i soffan efter en lååång utbildnings dag och en god middag som var klar när jag kom hem ...
 
Jag är verkligen så tacksam för att jag tog mod till mig och valde att säga upp mig från mitt andra jobb... Utbildningen jag går är ju på mitt gamla jobb... Bara känslan att gå in där idag var märklig.. Jag har ALDRIG talat illa om mitt arbete, och jag har alltid älskat att gå till jobb tills för ett tag sedan.. Nu har det hänt så mycket mer tråkigheter på det stället så det var verkligen med tunga steg jag klev in genom dörrarna..
Jag vet att en del personer på den arbetsplatsen har svårt för att hålla sig till sanningen och pratar alldeles för mycket...  Även om jag har slutat så dyker tydligen mitt namn upp ibland.. HÄRLIGT att vara så poppis..;) Det är så hemskt att en del personer kan vara så falska och tycker om att leva på att göra andra personer till ett hett samtalsämne, speciellt när man som högsta person inte ens finns i närheten för att kunna försvara sig...
Men snälla ni.. När vi ses nästa gång så ansträng dig/ er inte för att säga hej.. eller ännu värre.. säga Vi saknar dig jätte mycket.. hahaha!!
 
Strax ska trolllen fixa till sig för natten. Det är ju redan helt svart ute.. Känns verkligen som att det är mitt i natten...!
 
Johan är iväg så jag har soffa, tv och lite gott alldeles för mig själv!!
 
Imorgon är det jobb.. Sista arbetsdagen för denna veckan ;)
 
Hoppas att du haft en riktigt bra dag, och att kvällen blir lika lugn och härlig som min!!
 
 

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Tråkigt när sånt händer... Skönt att du fått nytt jobb :)

    Ha en super duper mysig tv-kväll i soffan ❤ ...Blir det lite Bonde söker fru!?

    Kramisar ❤

    Svar: hej fina!!
    ja, det är trist... Men har fått pratat med min förra chef idag..!!
    japp, visst blev det bonde här!!! Sen somnade jag ganska snabbt efter det..hihihi!!

    hoppas allt är bra med er! Vi får ju ses snart ;)

    Kram fina du <3
    Louican

    2012-10-17 | 20:32:25
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: