Louicans

en vecka kvar...!!

Kategori: Allmänt

Hej min vän!!
 
Torsdagen är här.. sista arbetsdagen för denna veckan och ännu BÄTTRE... en vecka kvar till Polen resan!!!
Det ska bli så underbart med tjejmys, shopping, god mat och lite god dricka.. NJUTA av livet och bara finnas :)
 
Idag har jag haft ett samtal med min förra chef.. Visste ju redan svaret hon skulle ge mig, meeen det kändes väldigt skönt att få det ur mig :)
Nu väntar jag bara på ett nytt samtal ifrån henne så får vi se vart det leder....!!
 
Tjohooo.. Jag har blivit erbjuden ett "extra" jobb.. kan man kalla det de...Men jag vet inte... Blir osäker och förvirrad.. hahaha!!! Tror minsann att jag är för gammal helt enkelt.. hahaha!!
 
Nu ska det hängas tvätt.. Jag kan ju inte gå och handla nya kläder så fort jag inte hittar något i garderoben till mig och trollen... Visst låter det galet, men tyvärr är där ganska MYCKET sanning i det... ;)!!
 
Hoppas att du får en härlig dag vackra du!
 
Bjuder på lite bilder från den sista tiden...!!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ann-Britt säger:

    Hej,
    Jag är Johans kusin och gillar din blogg. Var har ni er häst? Min stora tös är hästtokig och rider på Brosjödal. Vet du något ställe där man kan handla hästkläder utan att bli ruinerad förutom Ullared?

    Svar: Hej!!
    Så kul att du gillar bloggen :)!
    vi har hästen i norra åby, så det ligger inte så långt ifrån oss :) ! Så kul att er tjej rider!! Hur gammal är hon och vilken storlek har hon? Jag har ju en del ridkläder i stl. 34-36, men misstänker att de blir för stort... Annars är börjes en väldigt bra sida att handla ifrån :) www.borjes-tingsryd.se

    Ha det så bra!! :)
    Louican

    2012-10-19 | 15:20:11
  • Anonym säger:

    Jag vet inte var hon fått intresset från. Ingen i familjen som är hästintresserade.... Hon är sju. Tycker det är så svårt och handla på nätet. Jag vill gärna att hon ska testa grejorna. Jag får in och titta på Börjes. Din lilltös är bara för söt, ja det är den stora killen med :)

    2012-10-23 | 18:02:28

Kommentera inlägget här: