Louicans

En kväll på jobbet!!!

Kategori:

Hej min vän!!

Kvällen tillbringar jag på jobb :) jag har lite rast nu och tar igen mig lite...
Magen känns något bättre. Jag sov ett par timmar innan jobbet.. Välbehövda timmar...

Johan och trollen kikade förbi jobbet för en liten stund sedan :) vince hade varit och köpt nya fotbollsskor som han så gärna ville visa <3

Klockan är sju och det är riktigt MÖRKT ute... Mysigt på ett vis, men jag saknar minsann ljuset...!! Blickar REDAN fram mot våren..!!!

Imorgon är dagis stängt..! Jag hade tur som fick bytt tur på jobbet.. Tack kära kollega för det :)!! Jag börjar på eftermiddagen imorgon så Johan hinner hem och ta loppan <3

Nu blir det kvälls mys och tv tittande!!

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Visst är det helt galet att man alltid längtar efter vår och sommar! Speciellt med tanke på ju extremt lång vår höst och vinterperiod är här i Sverige! Och när sommaren kommer... Vilket den inte alltid riktigt gör så är den snabbt över igen... Så vi får väl försöka att intala oss att det ÄR mysigt att tända ljus och uggla framför TVn på hösten. Och att fira jul (med silver och vitt ;) och att det glittrar så fint i snön när den ligger där bländande vit... Peppning peppning!!! Hihi... ;)

    Hoppas att du har det bra på jobbet och att din mage är okej igen!!!

    Kramar

    Svar: ja.. visst är det så :) Hahaha.. silver och vitt..det är julen det ;)!!!
    Nu ska jag mysa ner mig med Alice i soffan och tända lite ljus :) Vince är i skolan och dagis har planeringsdag så loppan och jag kan mysa några timmar. TJEJMYS ;)!

    Kram fina du <3
    Louican

    2012-10-02 | 21:24:07
  • Cessan säger:

    Visst är det helt galet att man alltid längtar efter vår och sommar! Speciellt med tanke på ju extremt lång vår höst och vinterperiod är här i Sverige! Och när sommaren kommer... Vilket den inte alltid riktigt gör så är den snabbt över igen... Så vi får väl försöka att intala oss att det ÄR mysigt att tända ljus och uggla framför TVn på hösten. Och att fira jul (med silver och vitt ;) och att det glittrar så fint i snön när den ligger där bländande vit... Peppning peppning!!! Hihi... ;)

    Hoppas att du har det bra på jobbet och att din mage är okej igen!!!

    Kramar till dig vännen ❤

    2012-10-02 | 21:25:13

Kommentera inlägget här: