Louicans

Dessa nätter....

Kategori:

Godnatt min skatt....!

Killarna sover sedan ett tag... Det viskades och fnissades LÄNGE och lååångt efter att dom gick och la sig...<3 dom är verkligen super duktiga och nu håller Melvin armen om sin "lilla" vän... Sötisar!!

Johan snarkar för fullt här intill mig och Alice snarkar och pustar ifrån sitt rum..!

Jag har det besvärligt om nätterna vill jag lova.. Spänningar över bihålorna och ett tryck i bröstkorg/ryggen... Det är värst när jag ligger, dagen på jobb gick bra!!

Mina planer är emporia imorgon... Vi får se om det blir så!!!

Såg ni småstadsdrottningar ikväll?!! Det blir nog ett program jag kommer att följa ;)!! Haha.. Otippat kanske ;)

Nu tänker jag släcka dom brun gröna och lyssna på dessa fantastiska andetag från mitt <3.....

Natti natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: