Louicans

Vilken vecka.....!!!!

Kategori:

Hej min vän!!!

Hoppas att allt är bra med dig :)

Med mig är det SUPER bra!!! Det har varit fullt ös denna veckan... Ny Häst, transport och husvagn på en vecka... Du förstår ju själv..... Haha!!!

Det går verkligen super bra med min stora luns ;)!! Han uppför sig exemplariskt <3
Det går jätte bra när jag rider och det känns underbart att sitta i sadeln igen ;) vem vet... Jag kanske startar min första klass väldigt snart...!!!!

Ja... Så blev vi med husvagn bara sådär ...;)!!
Johan fick ett ryck...( ja, jag också...) och köpte en fin gammal kärra...! Den ska stylas om lite, sen blir det massa äventyr med den kan jag lova!!! Johan har bokat den till honom och ett gäng killar för att åka till Sweden rock.... Usch så unkig och skitt den kommer att bli då... Ska jag vänta med att styla till den kanske... Är det lönt innan den turen med ett gäng fest sugna grabbar.... Haha!!!

Igår hade vi en riktig myskväll med vänner!! Flera goda ostar, lagom mycket godis, glögg och pepparkakor!!! Dessa myskvällar tar kål på kroppen...!!!!

Idag är det jobb till ikväll och sen blir det att äta Gårkvällens goda rester...;)

Imorgon är jag ledig så då är det stall och städ som gäller... Hemmet har fallit lite åt sidan nu när vi utökat familjen och fått fler " fordon" att ta hand om...!!!

Alice fick OP tid på måndag.. Snabba ryck minsann....!!! Där hade blivit ett " lämpligt" återbud så vi blev glada för det!!! Denna mamma kommer minsann att vara den mest oroliga i ett par skor när det blir dags..... Samtidigt känns det skönt att det ska bli gjort...!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: