Louicans

världens tröttaste måndag...

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina du! 
 
Jag är helt slut... Vilken tur att jag inte börjar jobba från klockan 14.00... Jag ska fixa lite här hemma och sen ska jag minsann vila lite ; )
 
Hahaha... Där finns så många härliga och fantastiska minnen ifrån lördagens partaj... Jag kan verkligen inte sluta le...ASGARVA... när jag tänker tillbaka... haha! Underbart att städa till lilla Rock när jag lyfte soptunnelocket... ♡
 
Jag ser redan fram emot nästa fest... När skulle man kunna klämma in den..? Det får bli efter jul och nyår... Sen kommer en 35 års fest där också... Ja i februari skulle det ju kunna bli... ganska nära dit ändå!
 
Hoppas att du får en riktigt härlig dag!! Nu lutar jag mig tillbaka här i soffan och släcker dom brun/gröna ett tag... ;)
 
Vi hörs sen ♥♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: