Louicans

Världens BÄSTA dag <3

Kategori:

Hej vackra du!!

Vilken OTROLIG dag jag hade igår... UNDERBAR!!

Dagen började med allsång och presenter i sängen <3!!

Sen var det fix och planering inför kvällens fest...

Kvällens meny

Förrätt :
Mozzerella, spenat och ost fyllda små knyten. Rom tårta med kex och gott rosa bubbel..

Huvudrätt:
Kyckling gryta med mango chutney , curry pasta och gräddsås serverat Med ris, vitlöksbröd och flera små tillbehör... Syltlök, inlagda vitlöksklyftor, banan, mandariner, nötter och färska champinjoner...

Efterrätt :
Kladdmuffins bakelse med grädde och färska jordgubbar..

"gottebord":
Chips med dippsåser, olika nötter och snacks, pepparkakor med olika ostar och lite annat smått och gott...

Kvällen var fullspäckad med lagindelning, lekar och roligheter...;)

Vi åt, dansade och njöt av den lyckade festen!! Jag har VÄRLDENS bästa vänner!!! Sååå mycket fina presenter jag fick och jag blev verkligen riktigt BORTSKÄMD..!
Jag lovar dig... Kvällen kunde INTE bli mer lyckad!!! Jag mår som bäst när jag är i mina älskade vänner/ släkts närhet... Ni är BÄST <3

Vi hade partaj till lite efter 04.00 imorse och ändå kändes det alldeles för tidigt när våra sista gäster lämnade oss... Vilken tur att det fanns nattgäster också... Då kunde vi fortsätta njuta liiite till av min underbara kväll.. <3

Världens STÖRSTA tack till alla mina absolut bästa vänner som hjälpte till att göra kvällen oförglömlig.. <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: