Louicans

var har åren tagit vägen.....

Kategori: Allmänt

Nu har jag precis burit upp vår STORA kille till hans säng... Han var så söt nu ikväll när han undrade... Mamma... om jag hade kunnat trolla fram ett trollspö... hade du önskat att jag kunde trolla mig till en liten bebis då igen? ....SÖTIS...!!! SÅKLART hade jag velat det!!! Det hade varit underbart att få en dag med Vince som bebis ♡
 
Jag kan inte förstå var tiden tagit vägen... Helt ärligt så har jag nästan glömmt bort bebis åren.. . Man infinner sig liksom i den tid och period som trollen är i nu och glömmer helt enkelt bort det andra. Givetvis har man sina " ljusa" stunder då man minns lite... Men det är mycket som man glömt och som man påminns om när fotona kommer fram ;)  
 
Just nu känns det som evigheter tills moppe tiden.. Student och party kvällar... Men dessa 6 åren har ju rusat iväg så tråkigt nog lär det ju inte gå saktare nu precis....
 
 
 
bild från min facebook...
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: