Louicans

Underbart med kamin...

Kategori:

Godkväll fina du!!

Nu är jag hemma!! Jag och Alice åkte till stall nr 1 efter jobb. Alice red och fixade med hennes lilla ponny :)

Sedan åkte vi hem och åt middag som Johan och vince fixat.. Mumsigt som alltid <3

På med alla kläder igen och iväg till stall nr 2..!!!
Jag tittade på min box och gick igenom allt tills fredag.. Tror att det kommer bli super bra!
Jag är van vid att stå uppstallad med ridhus... Det finns INTE här..! Men 2 minuter med bil och 7 minuters ridväg ligger närmsta ridhus ;)!!

Imorgon ska jag och Alice köra ut alla prylar till stallet.. Spännande..!!!

Nu värmer jag mig framför en brinnande varm kamin.. UNDERBART!!! Jag har små frusit hela eftermiddagen/ kvällen och det bästa sättet att "tina" upp på är såklart på denna platsen ;)

Nu blir det soffmys lite gott och en härlig filt!!

Kommentarer

  • Sara säger:

    Om du tycker det är tråkigt utan ridhus så kom till gamlegård där jag har bibi . Sjukt bra ! Stora hagar , stort ridhus o paddock , bra hinder , jättebra folk , bra ägare , varmvatten , tvättmaskin , jättebra service och dessutom fullservice d
    Så du behöver ens inte mocka :D helt awesome !

    2012-11-20 | 10:25:15

Kommentera inlägget här: