Louicans

Underbar måndag!!!!

Kategori:

Hej vacker!!

Jag har haft en riktigt underbar dag!!

Imorse lämnade jag och Alice vince på skolan och sen körde vi hem och städade min garderob...!! Två överfulla Ikea påsar blev det... Skönt att få lite luft i garderoben ;)!!

När vi hämtat vince på skolan så körde vi till Anna och farfar. Vince skulle simma och ville inte följa med till vellingeblomman.. Han ville till farfar istället och vara där tills Johan hämtade honom :)

Cecilia och hennes små tjejer kom och hämtade mig och Alice och sen åkte vi till vellingeblomman och shoppade, busade och fikade!!
Tjejerna lekte och hade kul medan vi strosade omkring tittade och snackade!!
Vi åt varsin JÄTTE stor kladdkaka.. Tror minsann att det var den godaste kladdkakan jag ätit på vääääldigt länge..;)!!
Tjejerna åt varsin chokladbulle och delade på en hallonsoda... SÖTISAR!!!

Jag handlade lite till helgens dukning.. Visst är det roligt att duka snyggt!! Sen hittade jag lite julpynt i glitter och silver.. Perfekt till min jul ;)!!

Tack finaste ni för en jätte mysig dag <3

Vince hade en bra dag med farfar och blev ordentligt bortskämd med en ny samsung galaxy tab 2.....Snacka om att det var en glad unge som mötte mig i dörren här hemma...!!!! ;)

Påvägen hem handlade jag och Alice massa gott pålägg, avokado , sallad, lök och olika sorters marmelader..! Tina och Daniel kom på kvällsfika och till den bakade jag goda bröd :) mums så gott det var!!!

Nu har våra fina vänner åkt hem och vi kopplar av i soffan framför ensam mamma :)!! Spännande att se hur mammorna kommer att välja..;)!!!

Lite bilder från vår dag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: