Louicans

Tjejmyyys!!

Kategori:

Godkväll min vän!!

Vilken mysig dag vi haft idag!!

Ikea turen gick bra, man hittar ju alltid något... För min del blev det lite nya kuddar till soffan, ljus, klädbetjänt, en super fin spegel till sovrummet och ljusstakar!!

Efter Ikea åkte vi hem till Jenny och hennes troll för lite bus och lek <3 jag köpte med mig en riktigt fin och höstig bukett blommor till henne!! Visst blir man blir man glad när man uppvaktas lite då och då ;)!!

Mamma kom senare på kvällen för att passa barnen så att jag kunde gå hem till Malin på zelected by house party!! ( johan är på MFF match..) Verkligen super fina saker och helt OK priser!! Märkligt nog handlade jag och Jenny PRECIS samma saker.. Ovanligt eller..!! Haha!! Det är härligt när man kommer bort och känner sig hemma!!!

Världens STÖRSTA nyhet...!!! Jag ska bli moster IGEN!!! Jag är verkligen STOLT och ser sååååå mycket fram emot det lilla knytet... Min lilla pluttis Hollie ska bli stora syster <3
Jag längtar så till ännu en oförglömlig förlossning... Även om vägen dit känns lååång så är det något stort och något otroligt vackert att vänta på <3

Nu blir det strax sängen... En dag med jobb och ev. En Ystads tur väntar imorgon...!!

Sov gott fina du!

Kommentarer

  • Denise säger:

    Klart att världens bästaste moster ska vara med på förlossningen! Utan ditt stöd hade jag inte klarat det förra gången! Fast denna gången så skippar vi fotografier på Face ;) Love you!!

    2012-11-02 | 13:09:26
    Bloggadress: http://denssan.blogg.se

Kommentera inlägget här: