Louicans

Tidig lördag...

Kategori:

Godmorgon vacker!!

Misstänker att du inte är vaken nu när jag skriver detta..;)!!

Jag är på jobb sedan en timme tillbaka.. HÄRLIGT!!
Det var regn och trist när jag körde hit (vilken tur att jag handlat nya gummisar...)
hoppas att det spricker upp lite under dagen, man blir ju så trött av allt detta regnande...

Missade ju utröstningen i gårdagens X factor... Tänkte se det nu under dagen... Vet inte riktigt vad jag tycker om programmet.. Jag älskar ju vanligt vis den typen av program och tävling.. Men det känns som att det inte räcker till... Artisterna är bra, dom är INTE problemet... Jag tror att det är själva upplägget, och sen gjordes det en STOR miss förra veckan.. Det får bara INTE hända...
Samtidigt gillar jag programmet och kommer såklart att följa det vidare till den stora finalen !!! Liksom i idol och dom andra musik tävlingarna har man ju sina favvisar ;)!!

Hoppas att du får en riktigt härlig lördag!!!!

Kram till dig

Kommentarer

  • Ann-Britt säger:

    Jodå, visst var man vaken. Mot sin vilja :) Har man en 3 månaders bebbe som får för sig att det är dags att stiga upp så är det bara att vakna. Blir sängen tidigt ikävll. När väl lillan ville sova var det bara att väcka den stora så vi kunde göra oss iordning för ridlektion...

    2012-11-03 | 12:20:15

Kommentera inlägget här: