Louicans

Tankar o funderingar....

Kategori:

Hej min vän...

Jag ligger här i sängen och kan inte somna... Kommer inte till ro och funderar alldeles för mycket.. Familj, släkt, vänner... Ja allt SNURRAR och blir helt för rörigt...

Jag är så fruktansvärt RÄDD för att bli ensam.. Lämnad och bortglömd...

Att ALLA som står mig nära en dag kommer att försvinna gör mig TOKIG... Jag vet att man inte ska tänka så, men jag gör ju det ändå...

Jag erkänner att jag är livrädd för döden.. ALLT som har med döden att göra.. Lilla Rock var så tyst innan ikväll att jag fick för mig att han dött... Men tack gode Gud så levde han och var lycklig...!! Tom. att veta att vårt lilla marsvin en dag kommer att "segla" vidare ger mig lite panik..!!!

Inte värsta skojiga samtalsämnet.. Men ändå så viktigt och nödvändigt...

Jag är så tacksam för er ALLA som finns i min närhet... <3

Nu måste jag få tankarna på något annat och hoppas på att slumra till...

Älskar er min fina familj <3

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Det är jobbigt att tänka så... Men vi gör väl alla det ibland. Och ju mer man tänker desto jobbigare blir tanken. Nästan så att man vill stanna klockan och leva i just detta nuet i ett par år.

    Kram till dig!! ❤

    2012-11-16 | 08:37:49
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: