Louicans

tab plattan...

Kategori: Allmänt

hej fina!
 
jag bloggar från vinces tab platta....  lite ovant men det funkar... ;) visst är det snällt att han lånar ut den till hans kära mamma ♡
 
vince har en kompis här!! dom leker och busar och alice sitter här med mig och myser.... mammas prinsessa♡
jag har lite problem.... jag får inte ihop en tid till mitt HÅR... Bella har tid imorgon, men då kan ju inte jag...  jag kan ju inte skita i ullared för att fixa till håret....eller.....?
 
Det är riktigt härligt väder ute, strålande sol och lite vind! Det är ett fåtal som har overall/termo på sig i skolan... vince har inte börjat med sin overall ännu... han har vinter jacka och överdragsbyxa... känns faktiskt som att det räcker med det ännu... overallen hänger här i garderoben och väntar på att bli använd... Vi får se, det blir kanske kallare snart så att den kan användas!! 
 
johan blir lite senare idag...Hans lastbil klyddade lite och sen skulle han fixa lite till festen på lördag...!! Jag ska laga en god middag til oss idag, där blev en del oxfile över i lördags som jag tänkte använda idag!!!                          
 
nu kallar loppan så jag ska hjälpa henne!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: