Louicans

Sov gott...

Kategori:

Nu tar jag minsann och hoppar i säng!!

Bella åkte hem för ett tag sedan och jag ska krypa ner i min nybäddade säng alldeles strax ;)

Jag är så trött och riktigt mätt i
"fodertunnan" varför äter man ALLTID för mycket...!!!

Jag ska plocka undan från bordet och sedan kastar jag in handduken ;)ska bli skönt att få sova lite, jag börjar inte från kl. 14.00 imorgon ;)

Jag får ju tacka min bordskavaljer för ikväll... Han är en riktig HETING...;)

Sov gott!!!

Tack för en trevlig kväll kära bordskavaljer!!


Kommentarer

  • Cessan säger:

    Haha :)
    ...Men vad har hänt med Johan!? ;)
    Nu får han allt äta lite mer! Han är ju bara ben... ;) hihihi...

    Monster kramar <3

    Svar: ja.. han har det tufft nuförtiden.. Bara ben kvar av honom.. ;) !!!
    Louican

    2012-11-04 | 13:32:24
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: