Louicans

Solig söndag!

Kategori:

Godmorgon min vän!!

Jag slog istort sätt upp ögonen precis, likaså övriga familjemedlemmar ;)!

Johan gick ner och tände en brasa och Alice följde med för att sätta på en film!!

Vince ligger och drar sig i sängen och det gör denna mamman också... Ligger jag tillräckligt länge så kommer jag med STOR sannolikhet ner till ett uppdukat frukostbord... SMART va... ;) !!

I eftermiddag och kväll blir det jobb!! Nu under dagen ska jag försöka hinna fixa lite här hemma... Har lite att ordna med nu när vince fick ny tv på rummet... Lilla Rock fick byta plats och lämna plats för tv, dvd och tv spel.. Just nu står han mitt i tv: rummet här uppe... Vet inte riktigt var jag ska göra av honom om jag ska vara ärlig.... Han trivs uppenbarligen med att stå MITT i centrum eftersom han pratar och "sjunger" hela dagarna..<3!!

Grå himmel och regn har bytts ut mot sol och vind...
Vince ska iväg och träna fotboll alldeles strax så jag får väl snart dra mig ur sängen och få iväg killarna!!

Önskar dig en riktigt härlig söndag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: