Louicans

Smyg start...

Kategori:

Hej min vän!!

Jag och Alice har haft en mysiga på vellingeblomman!!! Vi lämnade vince i skolan imorse och körde sedan direkt till vellingeblomman och åt frukost <3

Vi handlade lite smått och gott och mös..! Perfekt dag eftersom där var helt tomt när vi kom.. Vi var första besökarna för dagen och gick där en stund ensamma innan folket började komma!!!

Efter vårt besök där körde vi och hämtade vince och sedan lämnade vi loppan på dagis eftersom hon skulle ha möte med talpedagogen!!

Jag och vince körde och handlade god middag... En enklare tre rätters ;)

Vi hämtade hem två lyckliga tjejer från dagis påvägen hem... Saga skulle ju leka med Alice idag!!

Nu busar trollen för fullt <3 vince är med och leker och gillar att bli ompysslad av två snäckor ;)!!!

Jag har fixat lite med lyktan på trappan... Ja... Jag vet att jag är i tidigaste laget...MEN jag har tjuvstartat lite....!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: