Louicans

Sängen nästa!!!

Kategori:

Godkväll fina!!

Nu blir det strax sängen för denna ladyn ;)

Vi har mumsat på lite gott och druckit mängder av julmust... Mumsigt!!!!

Bönderna valde minsann ganska rätt... Bara MR kamel som valde "fel" i mina ögon...!! Spännande att se nästa vecka.... Verkade ju lite laddat mellan Johan och jonna....!!!

Imorgon bittig kör Alice, mamma och jag till Ystad!!! Alice är lite nervös märker jag.... Men samtidigt tycker hon att det ska bli spännande att åka till sjukhuset och titta runt... <3

Usch så trött jag är... Känner mig verkligen övergammal och sliten...

Allt är förberett till imorgon bittig... Vi får klä oss varmt så att vi kan ta en runda på stan... Fika och shopping är ett måste efter ett besök hos doktorn!!!!!

Sov gott <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: