Louicans

onsdag morgon!

Kategori: Allmänt

Godmorgon min vän!!
 
Onsdagen är kommen och ikväll sitter jag BÄNKAD framför bonde söker fru ;) !!!
 
Vince är lämnad i skolan och jag och loppan myser lite här hemma innan jag ska städa och få undan stöket.... Jag är "ledig" en vecka från jobb nu... Imorgon ska Alice på inskrivning i Ystad och på måndag är det dags för OP.. Hoppas att hon klarar att hålla sig ifrån virus och snorig nos nu.. Annars blir det avbokat....!
 
Idag tänkte jag ta en sväng till Slättarps gården:) Ska bli kul att äntligen åka dit.... Jag är på jakt efter några härliga kaffemuggar.... Har du några tips och ideér kanske???
 
 
 
 
Funderar på att beställa någon av dessa... Vi får se.. Kanske ska jag önska mig dom i julklapp ;) !!!!
 
Nä, nu blir det keso frukost och sen ska jag städa en snabbis...!!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: