Louicans

onsdag kväll på jobb!!

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!
 
Jag har minsann haft fullt upp och inte hunnit med att skriva till dig... SORRY....!!
 
Jag jobbar ikväll... Lika mysigt som alltid!!
 
Jag sprang ner en runda på stan innan jobb.... farligt men kul...! Hittade lite till mig och trollen.. Vince ska ju snart på skol Disco, Julen kommer, nyår närmar sig.. Behöver jag säga mer än så...!! Finkläder behövdes ju såklart inhandlas ;)!!
 
Jag har varit väldigt trött och lite "tråkig" dom sista dagarna.. Kan det vara så att det är ÅLDERN..... hahaha!! Jag ska pigga upp mig med en Köpenhamstripp imorgon...;) Känner att det behövs lite ombytt miljö för ögat ;) !!
 
Alice operation blev avbokad idag eftersom det blev för stora och för invecklade ingrepp för Trelleborgs sjukhus... märkligt.... Så nu väntar vi på ny tid IGEN.... Denna gången i Ystad...Hoppas det inte krockar med våra inbokade planer...!!
 
Nu ska jag snart bege mig hem... Ska bli skönt att komma hem till familjen, även om dom sover.. ♥
 
Imorgon kväll kommer Lina hem tilll mig för lite mys.. Tror att hon är nyfiken på vad som hittades i danmark.. hahaha!!
Markus ska iväg på julbord så då passar hon på att mysa hemma hos mig.. Vi ska titta på film och äta lite gott :)
 
Hoppas att du haft en bra dag:) Kanske är du en av dom som ska gå på bio ikväll!! LYCKLIGA du isåfall...!!
 
Jag vill också gå på bio, äta lite gott och mysa med en vän..!! ♥ Jag har lovat Bella en middag på stan.. Kanske ska vi satsa på bio då också.!!!
 
Kram till dig !
 

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Naw... Stackars lilla Alice :( Hoppas att ni inte behöver vänta så länge på en ny tid så att operationen snart blir ett minne blott. Och så att hon blir frisk!!

    Ha nu en riktigt mysig tripp till CPH i morgon!! ❤

    Kramar ❤

    2012-11-14 | 21:47:17
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: