Louicans

ok... snacka om uppdaterad.....

Kategori: Allmänt

Meeen... Alla.. verkligen alla valde helt tvärtom vad JAG tyckte....  Jag tyckte ju redan förra veckans val var fel då Jenny valde bort min favortit MC Danne... Men ikväll valde hon ju fel IGEN... Usch.. gillade verkligen inte Kristian... i mina ögon var han lite sådär slibbig...hahaha.. Ursäkta uttrycket...!!
 
Jag sitter här med en data, en iphone och en Tab... Snacka om uppdaterad.. På datan har jag bloggen, iphonen facebook och Taben ensam mamma fortsättningen... !!
 
Vince är ÖVERLYCKLIG för sin Ipad som han kallar den..;) !! Tack världens bästa farar och Anna.. ni är ju bäst!!
 
Imorgon är jag ledig och det känns ju sååå skönt!!
 
Jag har ett ärende med en klient på förmiddagen, och efter det ska jag hem och städa nästa garderob.... väldigt roligt...!!
Vince ska ha med sig en kompis hem från skolan och Alice får mysa med mig <3
 
Onsdagen kommer tillbringas på ullared...!!! Jag ska faktiskt inte handla så mycket... Jag ska erkänna att jag har VERKLIGEN ingen aning om vad jag ska handla till mina troll i julklapp... Känns lite meningslöst och onödigt att köpa en massa leksaker som dom ändå inte kommer att leka med... Till Alice har jag funderat på ett barbie hus.. Men hon kan lika väl få det när hon fyller år.... Kanske ett spel till wiiet till Vince... Ja.. jag får se om jag kommer på något... Har du några tips och ideer så dela jätte gärna med dig av dom.. ;)
 
Hoppas att jag får min Gynning tavla nu i dagarna!! Jag ser sååå mycker fram emot att få sätta upp den på väggen :) Tror att den kommer passa kanon fint i mitt hem ;)!
 
Nä, om jag skulle ta och lägga fram kläder till imorgon, gå och tvätta mig och göra mig klar för bingen ;)!! Jag är minsann lite trött och vet ju hur "pigg" jag är imorgon bittig 07.30 då klockan ringer...!!
 
Sov gott fina du!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: