Louicans

nu blir det snart sängen!

Kategori: Allmänt

Godkväll min vän!
 
Gud så trött jag är.... Johan har redan gått och lagt sig och jag ska strax också krypa ner.... Jag är verkligen helt slut...!!
 
Det blåser minsann rejält där ute...  Och vet du... jag har INTE tagit in våra utemöbler... Nu kan dom lika väl stå ute till efter festen på lördag..!
 
Jag har kollat lite på ullareds bloggen inför imorgon, men där fanns inte så jätte mycket som lockade. Vilken tur att varuhuset är fullt med massa annat "skröffs" hahaha! 
Mamma kommer tidigt imorgon bittig och passar trollen ♡
 
Alice har fortfarande lite ont i sina öron... Hoppas att hon får Op tid snart... Dom lovade ju innan jul..! Ingen av våra små änglar har tidigare haft problem med öronen så det känns lite märkligt faktiskt..!
 
Jag är fortfarande lite osäker på helgens meny.... Jag har ju en viss tendens till att göra allt lite invecklat.. hahaha! Vi blir mellan 16 och 18 st, så det är ju en liten skara att laga en tre rätters till... UNDERBART !
 
Nä, nu ska jag förbereda kläder och allt till trollen imorgon!
 
sov gott fina du!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: