Louicans

Morgon stress....

Kategori:

Godmorgon!!

Tisdag morgon och ledig dag :)!!

Vince är i skolan och jag ska städa undan lite ;)!!
Kl. 10.00 ska jag till smyge och hämta saker till min lilla pålle :)
Sen kör jag och Alice till stallet och förbereder lite!!

Idag har jag mina super fina jeans som jag köpte i Köpenhamn!!! Dom är super sköna och lite lagom tuffa...!!
Jag är INGEN jeans människa, men med mina bruna Boots och en söt topp till så kände jag mig " hemma"!!!

Nä, nu blir det städ och fix... I eftermiddag ska ju jag börja fura jul..;)

Världens bästa tisdag önskar jag DIG!!

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Så snygga jeans!!

    På med julmusik och känn feelingen till ditt julande!! ;)

    Kramis ❤

    2012-11-20 | 13:06:25
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: