Louicans

Meeeen...

Kategori:

Godkväll min vän!!

Jag har verkligen INTE haft tid att skriva till dig idag....

Imorse åkte vi till stallet och kom hem 17.00...

Alice och jag lämnade stor plutten i skolan och sen körde vi till stall nr 1 och tog emot min bus kille!!
Han verkar ha kommit ganska bra till ro faktiskt!!
Jag fick ingen super bra bil på honom idag... Hoppas jag lyckas bättre imorgon...!!!!

Efter ett härligt välkomnande så körde jag och loppan till stall nr 2! Vi lastade Lill killen och körde hem till dalabadet!!
Alice red ner en runda på stranden...( tyvärr glömde vi både mobil och kamera...)
Det blåste sådär lagom mycket men mysigt var det!!!

Tillbaka till stallet och lämna lillisen för att åka och handla gott till kvällen ;)
In om stall nr 1 för att checka av stor busen och fixa med maten!!

Nu har vi ätit god fredags middag, myst i soffan och ätit oss galet mätta....!!!

Jag förstår inte hur röstningen går till i x factor.. Galet att Malcolm fick lämna och att j.e.m stod i duell....

Ny kallar minsann min säng..! Imorgon bittig ska jag till stallet... Ridning står på schemat...;) vi får väl se hur det går...!! 2 år på " backen" resulterar nog i kraftig träningsvärk... Haha!!!

Sov gott fina du!!!

Kommentarer

  • Ann-Britt säger:

    Jättevacker är din häst. Vad är det för ras?

    Svar: tack!! Det är ett halvblod :)
    Louican

    2012-11-24 | 08:35:32

Kommentera inlägget här: