Louicans

Kebab gryta!

Kategori:

Hej du vackra!!

Nu har vi precis ätit en god kebab gryta :) jag blev sådär lagom för mycket mätt igen....

Jag och Alice har varit på shopping tur idag ;) först maxi sen slättarps gården och så avslutade vi på fridas gård :)

Jag fick handlat nya koppar, ljus och ljus Broscher.. Heter det så?!! Sen hittade jag lite annat smått också :)!!

Efter vår lilla tripp körde vi och hämtade vince, åkte hem och bytade om till ridkläder och begav oss till stallet !!

Jag red ett kort dressyr pass.. Orkar minsann inte mer...!!

Strax ska jag lämna trollen hemma hos Bella :) jag ska köra och sola tänkte jag...;)!! Denna bleka kropp skrämmer ju slag på sig själv när den ser sig i spegeln...!!!

Ikväll blir det bonde och soffmys!!!

Bilder från slättarps gården!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: