Louicans

Julfixa.... Ok eller inte...

Kategori:

Ok... Jag vill börja Julfixa lite.. Är det ok eller??!! Haha!!!

Har så mycket fint som ligger i skåpen/ garaget som jag vill få upp. Tror minsann att jag ska börja lite imorgon.. Är jag tokig nu..!!

Jag vet ju att jag tröttnar så fort på det efter jul, och det åker ner ganska fort.... Då kan jag ju sätta upp det tidigt så att det kan hänga uppe ett tag ;) smart va.. ELLER??

Jaja.. Jag kommer iallfall börja så smått imorgon..;)!!

Gud så goda bullar jag ätit nu till frukost..!! Vera bakade igårkväll och dom smakade ljuvligt även nu på morgonen..!!!

Jag är verkligen trött idag.. Efter jobb ska jag jobba en stund igen.... Sen ska Alice åka och träna! Idag ska hon inviga sina nya termoridbyxor!!!

Kram till dig!!!

Kommentarer

  • Cessan säger:

    Hihi... Förstår att du är sugen på att hänga upp din nya stora fina julkula!! :) Faktiskt har jag sett ett och annat hus som börjat jula redan, så lite fritt fram för julmys tror jag nog att det är! ;)

    Själv tänkte jag börja med ljusslingorna i trädgården i dagarna : )

    Kramis ❤

    2012-11-19 | 15:04:06
    Bloggadress: http://hemmahoscessan.blogspot.se

Kommentera inlägget här: