Louicans

Härliga Danmark!!

Kategori:

Vilken härlig dag jag haft i Danmark!! God mat( flera ggr under dagen...) och bra shopping!!!

Vi började med en rejäl frukost på ett mysigt café där vi planerade dagen... Inga måsten stod först på listan...!!!
Sedan gick vi runt i lugn och ro, vi delade på oss eftersom vi var på jakt efter olika saker...!!! Jag njöt av ensamheten och strosade runt i min egna takt!

Sedan träffades vi och åt lunch!! Herregud så gott det var...!! Jag åt en precis lagom blodig biff och Pernilla åt en STOR schnitzel med massa goda tillbehör!!
Sista tiden gick vi tillsammans och innan tåget hem fikade vi på ett makalöst gott fik...!!! MUMS

Jag fick handlat lite till mig själv... En del byxor minsann..;) lite julfint till badrummet... Jag hittade en STOR härlig kula som jag ska hänga i badrumsfönstret!! På Zara hittade jag en super skön klänning... En väska åkte med hem och en del annat..!! Jag är väldigt nöjd med dagen och vi planerade in en ny tripp ganska så snart!!

Jag tänkte på det på tåget hem.. Varför gör man inte detta oftare... Det är ju så enkelt att ta sig över och Köpenhamn är ju bara så underbart...!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: