Louicans

Gummistövlar...

Kategori:

Hej min vän!!!

Idag blev det en tur till Ystad..! Min kära vän skulle på besök på sjukhuset och jag erbjöd mig att köra.. Jag hade ju ett ärende där ändå!!!

Jag var på jakt efter gummistövlar vilket jag hittade... Dock inte dom jag tänkte men ett par andra skönheter...!! Ska visa er bild på dom ikväll...;)

Nu är jag på jobb och ska tillbringa större delen av kvällen här :)!! Vi ska beställa mat till alla boende ikväll, så vi behöver inte tänka på middagen;)!!

jag funderar på om jag ska slänga ihopa en smarrig kaka till ikväll..det är ju trots allt fredag!!

Vince fick en ny tv på sitt rum idag.. Han behövde det nu kände jag..;) funderar på om jag ska sätta in Wii spelet där också eller om dom ska ha kvar det ute i tv: rummet!!!

Det känns verkligen som att tiden står still idag.. Vilken tur att jag trivs på jobb eftersom det är många timmar kvar tills jag ska traska hem....!!!


Önskar dig en härlig fredag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: