Louicans

Godnatt...

Kategori:

Så, nu ligger jag i bingen och hoppas på att somna ganska så fort...!!!

När jag kom hem från jobb hade trollen och Johan dukat upp massa gott till oss framför tv:n och X factor... Visst är där något speciellt med dessa fredags kvällar!!! Även om jag jobbar imorgon och att jag börjar kl. 07.00 så finns den där fredagskänslan där ändå ;)

Imorgon ska vi ha halloweenfest med trollen <3
Jag ser såååå mycket fram emot den goda tre rätters middagen och halloween dukningen...;)
Vince och Alice vill klä ut sig lite så det får vi ju fixa :)

Undra om simskolan är öppen i morgon... Får nog kolla det innan väskan packas och Johan beger sig med busarna..!

Undra vilka som åker ut ur kvällens X factor final... Det får jag minsann se imorgon :)
vilken är din favorit??? Jag har några som jag gillar skarpt..!

Sov gott vännen!

Några av mina favoriter i X factor...!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: