Louicans

filmmys!!

Kategori: Allmänt

godkväll min vän!!!
 
Hoppas att din dag varit härlig! Alice var så trött efter en dag på jobb... Söta lilla loppan var sååå duktig och hjälpte till med  ALLT ♡
Mina naglar blev jätte fina! Tack snälla Rikke för att du klämde in mig...!!
 
Jag har precis pratat med Lina i 55 minuter... Två " snacke mostrar" på 1 och samma linje.... haha!!
 
Jag misstänker att jag inte kommer få min Gynning tavla innan lördag... : ( men den som väntar på något gott.....!!!! 
 
Har du nu koll på att det är farsdag på SÖNDAG!!!! Jag har handlat två presenter till Johan... !! Undra om han verkligen kommer att gilla den ena... ;) haha!! Har du handlat något kul till lilla papsen??
Vi ska hem till mina föräldrar och fira farsdag, mig och Wiktor på söndag! Jag har beställt en tre rätters ;) Det ser vi fram emot älskade pappa ♥
 
Nu blir det filmmys och lite gott till det :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: