Louicans

Farsdag!

Kategori:

Imorse blev jag väckt med frukost på sängen.. Det GILLAS!!!

Idag är det Farsdag och fet har vi firar STORT hemma hos mina föräldrar!!

Vi bjöds på en god tre rätters och hade en trevlig eftermiddag/kväll trots väldigt trötta ögon...;)!

Jag fick super fina presenter idag också...<3 Tack älskade familj för allt.. Jag blev jätte glad för dom fina presenterna och Wiktor.. Armbandet är verkligen jag...!!

Av trollen fick Johan en onepice och en Versace parfym.. Han blev jätte glad :)

barnen har lekt och busat hemma hos mamsen :) Att tre små <3 kan låta så mycket är minsann helt ofattbart... Hahaha!!

Nu ska jag strax hoppa i säng... Jag är så galet trött och behöver verkligen min skönhetssömn för att kunna återställa denna kroppen...!!

Sov gott finaste du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: