Louicans

Ett härligt bad!

Kategori:

Hej vacker!!

Här ligger jag i ett härligt VARMT bad och njuter :)

Dagen har minsann gått i ett... Alice jag och mamma tog en runda på gågatan i Ystad... Lite shopping blev det såklart ;)!! Vi fikade på ett mysigt café och jag passade på att glufsa i mig en stor bakelse....!!

Åter i Trelleborg hämtade vi vince och körde hem och lagade pannkakor!! Lika GALET gott som alltid...!!!

15.30 hade vince tid på salongen för att bättra på kalufsen.... Det är ju disco imorgon...;) jag tog en liten runda på stan och handlade nya stjärnor till trollens rum.... Dom gammal kändes lite tråkiga i färgen...

När prinsen var klar körde vi till stallet!! Epson fick vilodag idag... Vissa dagar är ju så...! Mocka, fixa med mat och lite filande sen blev det en runda på city gross..!

Väl hemma hade Johan lagat middag :) grillad kyckling med ris och curry sås...MUMS!!!!

Jag har hunnit Julfixa lite idag... Lite ljus, vita julstjärnor i krukorna på trollens rum, hängt upp min STORA silver kula och hämtat in en och en annan tomte....

Nu är det kväll och jag ska bara vara... Soffan lite gott och lugn och ro... T.om nybadad... De du..!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: