Louicans

älskade små ungar...

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!
 
Nu är jag hemma och har minsann landat i soffan med knäckebröd och avokado... Liiite godis också, men det räknas inte nu när jag äter nyttigt...!!
 
Jag har haft en bra dag på jobb... Söndagar är ju lugna dagar ;)
 
Jag ska strax gå upp och lägga mig, men var ju tvungen att njuta i några minuter av ensamheten i soffan, lite att knapra på och tv:n... :)
 
Nästa helg.. lördagen för att vara exakt fyller minsann jag år ;)
Ja.. Man börjar ju bli gammal... Det är bara att gilla läget ;) Hahaha!!  Men man får ju se det så... Jag har ju allt det viktigaste i livet ( enligt mig...) Johan, våra älskade små troll, ett fint boende och ett friskt glädjefyllt liv med många fina människor i vår närhet... <3
 
Jag tittar på ett förlossningsprogramm nu... Gud så UNDERBART det är när allt går som det ska... Förlossningen är verkligen det finaste och bästa som jag varit med om.. Det är en obeskrivlig händelse, känsla och ett äventyr som man först får uppleva när man går igenom det själv... Dom första sekunderna, timmarna och dagarna med sin nyfödda lilla bebis består av Kärlek och lycka.. Det finns inget viktigare än familjen och det lilla knytet är föralltid nummer 1... <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mina ÄLSKADE små ungar.. Vad vore livet utan er... Mamma älskar er sååå mycket <3
 
Nu kallar min säng... Imorgon ska jag städa min garderob och fixa klart i sovrummet..!!
 
Sov gott!!

Kommentarer

  • Hille säger:

    Kanske dags för en liten bebbe till? :) Kram

    2012-11-05 | 09:21:32

Kommentera inlägget här: