Louicans

Världens goaste snäcka!!!

Kategori: Allmänt

Så mysigt vi haft det ikväll jag och loppan <3 !!
Ridningen gick jätte bra ! Alice var nöjd och det är ju det som är det viktigaste!! Hon hade lite svårt med lättridningen, men nu är hon ju van vid isas steg!!!

Efter ridningen gick vi till Istanbuls uteservering!! Alice beställde kebab tallrik med pommes och två olika såser..MUMS så gott det var och så mycket hon åt!! Vi hade det riktigt mysigt <3

Sen blev det nästan en 2 kilos godispåse på hemma kväll... Det kostar att ligga på topp...;) Alice hittade en ny film som hon så gärna ville ha, och såklart fick hon den...mammas lilla snäcka <3

Vince hade haft det riktigt kul på discot!! Han har berättar allt i minsta detalj <3!!

Vince och jag myser i soffan medans Alice och Pappa snarkar ikapp..;)!!

Imorgon blir det sol och bad... Jag och trollen ska campa imorgon..!! Vi ska sova i mamma och pappas husvagn!! Vi åker nog dit tidigt imorgon och badar i deras pool... Jag hade tänkt åka till stranden, men jag tror att mammas trädgård lockar lite mer.... där är ju barnpassning också.. ;)!!

Sov gott bästa du!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: