Louicans

Varför detta godis sug...

Kategori: Allmänt

Hej vacker!!

Nu närmar sig kvällen och denna dagen
Går mot sitt slut..!

Vi har ätit god middag!! Idag blev det grillade ajvar biffar, nypotatis, sallad vitlöksbröd och goda såser!! Just nu är jag super mätt, men jag kan säkert stoppa i mig lite gott godis ikväll.. Jag ÄLSKAR godis!! Jag äter det varje kväll, och speciellt nyttigt är det ju verkligen inte.. Men jag kan inte låta bli det.. jag är nog världens största godis monster.. hahaha!!!

Trollen är badade och Alice har fått målat sina naglar!!

Gäststugan blev riktigt mysig!! Det är ju perfekt, är vi osams här inne kan man ju fly ut där..;) jag ska bara hitta någon mysig matta att lägga in där, sen är allt på plats och stugan kan invigas av härligt besök!!

Jag har fått värsta kliet i mina handflator.. Det är jätte märkligt och håller på att gå mig på nerverna.. Hoppas att det lägger sig under kvällen, annars är risken STOR att jag blir tokig...

Imorgon kallar jobbet.. Jag jobbar hela kvällen till 21.30..!

Innan jobb ska jag och Alice till stallet!! Hoppas att jag hinner ner på stan innan jobbet kallar... känner att jag behöver shoppa lite..;)!!

Nu blir det soffmys med grynen, dom ska ju lägga sig om några minuter..!!

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: