Louicans

välkommen härliga måndag!!

Kategori: Allmänt

Hej min fina vän!!

Måndagen är här och en ny vecka full med möjligheter är påbörjad!!

Jag kom lite sent till jobbet idag... Kom liksom inte iväg med trollen imorse...!

Solen skiner för fullt nu, men enligt prognosen så skulle det bli moln och regn...
Idag MÅSTE jag ner om solariet.. Nu var det alldeles för länge sedan jag solade och jag känner mig som en riktig blekis ;)

Innan jag gick till jobbet kikade jag på bubbelpoolen;) 35 grader har den kommit upp till, så när jag kommer hem är den säkert uppe i 40 grader.. Blir en mysig kväll med bubbelbad och god middag hos oss ute på dalabadet :)

Hoppas att du får en härlig dag!



En LIIITEN del av min städade garderob... ;)









Pappas otroligt goda grillspett!!!

Kommentarer

  • Mamma till William och Wilma säger:

    God kväll vännen..Waa va mysigt med en walking closet eller hur det stavas..hade varit så skoj att komma hem en dag till er o se ert fina hus :) kram

    2012-05-17 | 20:46:41
    Bloggadress: http://blondis81.blogg.se/
  • Louice säger:

    Ja, det är skönt att ha en stor garderob, även om den kunde varit lite större... Ja, du är så välkommen så! Kram till fina dig :)

    2012-05-18 | 08:18:49
    Bloggadress: http://louicans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: