Louicans

Vaknar av hög musik...

Kategori: Allmänt

Godmorgon fina!

Jag vaknade precis av hög disco musik från Alice rum... Hon somnade tidigt igår och vaknade för en liten stund sedan. Det första loppan gör är att sätta på sin Prinsess stereo på sådär lagom hög volym.. !! Misstänker att det inte tar många minuter från att vince vaknar ;)!!

Idag är jag ledig, och det är så skönt!! Jag jobbar ju hela helgen sen, vilket känns mindre roligt ;)

Jag ligger här i sängen och funderar på om jag ska gå upp eller ligga kvar en stund till..

Jag behöver VERKLIGEN göra vid håret.. Om jag har riktig tur har min kusin tid att fixa det ikväll... HOPPAS!!

Nä, nu ska jag gå upp och fixa lite frukost till oss!!

Det är ju loppis överallt idag, vi får se om vi hinner ut och kika efter fynd idag!!

Hoppas att du får en riktigt bra dag!

Kram fina vän!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: