Louicans

SLUT I RUTAN...

Kategori: Allmänt

Så, nu är dagens träning avklarad ;) Det är skönt att avsluta arbetspasset med att förbränna kalorier... hahaha.. jag HATAR att träna.. Men nu har jag gått på bandet, och svettig är jag ;)

Nu ska jag hem och sova... Jag är verkligen helt slut i rutan!!

Imorgon börjar jag tidigt, sen är det sommarfest på dagis! Det ser ju ut att bli fint väder, så det kommer säkert bli riktigt mysigt att ha sommarfest nere på dalabadet! Johan skulle fixa lite god mat till oss, och sen tror jag att vi får ha en eller två sorters kakor med oss också... ;)!

Nä, nu ska jag minsann bege mig till bilen som står parkerad lååångt borta... Det är verkligen tur att det inte är mörkt ute, för jag är nog världens mest mörkrädda person...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: